BEFORE AND AFTER

Så var ytterligare ett projekt nästan klart! Vi hade bestämt sedan ett tag tillbaka att kaminen i "tvrummet" skulle bort, detta pga att den inte användes i det syftet som den skall göras så därför åkte den ut.
Så igår morse satte jag igång med att putsa spiselkransen och en och en annan ojämnhet, och på kvällen kom Roggan och hjälpte till med att bära ut den för dra ända in i *pip* vad tung den var!
Idag har jag målat allt i vitt och fräscht samt skurit ut en bit skumgummi som jag ska klä i ett svart tjockare tyg och så en MASSA kuddar.

Vips så har vi fått en liten myspys!!










Kommentarer
Postat av: weronica

SNYGGT

2010-11-17 @ 08:18:19
Postat av: Ylwa

Jättefint!

du är så duktig! tänk om en annan hade den energin.



när jag ser deta kommer jag på att jag måste måla lite runt vedspisen, du har inte kvar lite vitt? ;)

2010-11-18 @ 07:04:15
Postat av: mamma

Najs-snyggt-frächt-toppen-häftigt-kul-läckert-mysigt,mamma.

2010-11-18 @ 12:57:44
Postat av: Carro

Tack snälla ni ♥



Hahaha, jo nog har väl du den energin Ylwa, men du lägger allt på lillstumpan nu och det tar en JÄKLA massa energi av en. Vi ska också fixa iordning runt våran spis i köket men det ska muras om lite där först.... har vitfärg, bara att komma upp ;)



.....Tack mamma!

2010-11-18 @ 22:41:17
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0