ALL DAYS SHOULD BE LIKE THIS

Men underbara morgon då!!! Hade ställt klockan på åtta för att jag inte skulle ligga för länge och efter att ha pratat med M som berättade att Wille klev upp samtidigt som han (06:00) så var jag tvungen att gå ner för att se om ungen lever. Jodå! ..... sitter så nöjt i soffan och kollar på film och säger så glatt "Godmorgon mamma, har du sovit gott"! Åhhh älskade barn

Brygger mig en kopp kaffe, tänder upp i kaminen samt ett och ett annat värmeljus, drar på mig min sunkiga morgonrock (som förövrigt är ett bra julklappstips om du känner för att köpa en sådan till mig), och sätter mig vid köksbordet och blickar ut över ett gnistrande vitt landskap...

Vilken underbar morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0