TUNIC MADE BY WIDDING

Nyss hemkommen från Jenny med ett par koppar kaffe i magen... med mig fick jag en skitläcker tunika som hon själv sytt. Framgår tyvärr inte på bilden men tunikan har en bredare mudd nertill som jag ÄLSKAR.... skulle lätt kunna ha 20st i denna modell men så klart i olika fäger....  ILOVE THEM ♥

Jenny är grymt duktig att sy så jag köpte med mig en skitfin mössa samt en tunika som jag skulle prova men som tyvärr var för liten över mina byst.... men skitsnygg i modellen.

Tack Jenny!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du gillade den! ska sy lite flera!

2010-03-02 @ 22:04:51
Postat av: Carro

Låter bra det Jenny ;)

2010-03-02 @ 23:14:54
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0