EASTER IS APPROACHING

När brukar ni börja påskpynta? Jag bara kände nu när jag var ut med hundarna att jag vart skitsugen att plocka fram fjädrarna och gå ut i skogen och "köpa" mig en bunt med björkkvist. Jag var in på Indiska förra veckan och dom hade så mycket fint i limegrönt och ljusrosa .
Dom hade fått in nya runda bordstabletter i några pastellfärger ,  och självklart så ångrar jag mig nu i efterhand att jag inte köpte dom!

Vad brukar ni använda er av för färger? Jag hittade dessa söta skålar på Ellos, och eftersom dom bara är enkelt svartvit så kan man hälla i några påsar med färgglada påskägg så har man genast fått lite färg.

Söta var dom dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0