SOONER OR LATER

Har varit i jakt på ett bord till Willes rum men inte lyckats hitta något som fallit mig i smaken. Dom enda kriterierna jag hade var fyrkantit, ca 50-70 cm högt, helst vitt (går att fixa själv annars) men inget napp någonstans. IKEA har ju en jäkla massa snyggt men jag kände verkligen inte för att åka 18,5 mil x 2 bara för att köpa bord till Wille så den tanken hade jag som släppt.

Men så kom jag ju på att mamsen skulle hit till midsommar och då kläcktes den brilianta idén, jo att mamma får åka ut till Kungens kurva och handla. Tack mamma du var en ängel!
Det vart två stycken vita Sidobord i serien LACK, och det bästa av allt var att dom från 99 ynka kronor styck var nersänkta till 49 pytteynka kronor styck!

Ytterligare en sak att bocka av på "attgöra/skaffalistan"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0