PLEASURE ON A HIGHER LEVEL

Jag och mina bröder har varje år den 24 dec fått en chokladask i julklapp av mamma, närmare bestämd en aladdinask. Detta för att mamma alltid ville ha den äckliga körsbärsgrejen i mitten och varsin fick vi för att det inte skulle bli något bråk om vem som tog var och när... ja ni vet det här att man inte får ta från det understa lagret förrens det översta är uppätet och bla bla...

Men i år eller ja förra året så bröt mamma trenden och köpte en annan variant... nämligen denna skönhet som jag öppnade igår.... japp ni hörde rätt, nästan 2 månader efter självaste julafton! 
Det var nästan som man inte ville äta dom för dom var så fina.....










                   


Kommentarer
Postat av: kicki

Vad du tryker i dig du tänker inte på BEACH 2010 du:)Nu kanske du måste följa mig och ut och gå:)

2010-02-26 @ 10:13:50
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0