ICA´s FAMILJEPIZZA & LET´S DANCE

Efter att ha kommit hem från affären så kände jag inte för att ställa mig och laga något avancerat utan det fick bli Ica´s egna Familjepizza som jag förövrigt älskar.. till detta några körsbärstomater och en stoor klick Delikatess fabrikens Bearnaisesås.

Så hur ser kvällen ut för eran del då? Här hemma kommer den spenderas framför tv:n och Let´s Dance, undra vem som åker ikväll? Tror tyvärr Elin ligger surt till och absolut inte för att hon förtjänar det.


Några av dom snygga deltagarna FOTO Andreas Lundberg/TV4


............................................................
UPPDATERING 20/2
Tyvärr åkte söta Elin ut....


Kommentarer
Postat av: Angie

Nee jag tror att det har funnits liknande men jag har inte sett några förut! :)



Ha en mysig helg!



Kram

2010-02-19 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0