WINDOW PAINTING

Jag började projektet "måla alla fönster i huset" nu i mitten av sommaren... men pga att man jobbat så mycket så har jag tyvärr inte lyckats slutföra mitt projekt. 1/12 fönster är klara så man kan väl säga att det är en hel del kvar att göra. Men i morgon måndag så jobbar jag min sista schemalagda dag av mitt sommarschema som jag fick i maj och det betyder att jag nu inom kort kommer ta minst en veckas semester och fortsätta med mina fönster.
Har som mål att bli klar med nedervåningen iallafall (6/12) och sen får man helt enkelt ta resten nästa sommar.

Tänk om man hade 8 armar och inte behövde sova... fyfasiken vad det skulle hända grejjer då!



Nu är det som ni kanske ser inte samma fönster på bilderna
men ni ser iallafall vilken skillnad det blir... det blir ljuuuust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0