♥ ALLA HJÄRTANS DAG ♥

♥ Tänk att den fjortonde februari är en dag man aldrig glömmer ♥, själv har jag en storebror som fyller år denna dag så den har även betydd lite mer för de sakens skull! ♥ Ja jag vet att jag är en dag sen med detta inlägg men jag hann inte sätta mig vid datorn och blogga igår!

♥ Hade iallafall en jättemysig kväll med tända ljus och god mat och världens bästa killar vid bordet.
På kvällen bjöd vi hit pappsen samt svärförädrarna på lite alla hjärtans fika då jag bakat kladdkaka med grädde... och kvällen till ära så var det väl självklart att florsockra kakorna med hjärtan va ♥

♥ En lugn och skön kväll med andra ord ♥

♥ Förresten så ska den 14 feb 2011 skrivas in i familjens historieböcker för Wille vart igår storkille på riktigt då han tappade sin första tand ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0