KRISS KROSS WILL MAKE YOU.....

Kommer ni ihåg dom två små söta rappande killarna Mac Daddy och Daddy Mac från gruppen Kriss kross?
Jag sökte upp dom på Wikipedia för att kolla vilket år just låten Jump Jump var ifrån och jag vart så jäkla förvånad när jag såg att dom båda små killarna var äldre än vad jag är..... hahaha
Låten är iallafall från -92 och jag kom och tänka på den när jag kollade igenom mina bilder jag tog på Wille igår när han hoppade studsmatta.

Jaaa tänk vad tiden går fort.... -92.... alltså 18 år sedan...


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

WilleSnille!

2010-09-08 @ 17:33:59
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror Matheo gillar dom för han sätter ALLTID byxorna bak och fram!

2010-09-08 @ 18:36:00
Postat av: Carro

Haha, js men precis Jenny... det hade dom ju!

2010-09-08 @ 21:26:43
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0