ROUND, COLOURED, CHOCOLATE AND NUTS

Det är väl inte alldeles så lång tid som man har kunnat köpa färgade m & m i affären... och dom är ju bara sååå mycket godare än dom tråkiga bruna som man bara kunnat köpa tidigare. Skämtosido så är det absolut ingen skillnad i smak, utan det är väl helt enkelt så att dom ser roligare ut!

Läste att m & m ´sommaren 2009 hade en limited-edition med "Strawberried Peanut Butter"... detta är inget jag kommer ihåg att jag smakat, eller gjorde ni det?



Så här har m & m sett ut färgmässigt från 1940 när dom började tillverkas, tänk att den blåa bara funnits sen -95! Ojoj va mycket smartare ni vart nu va när ni fick denna otroooligt behövliga informationen va ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har ju en rosa på bilden,men enligt färgdiagrammet slutade den ju att tillverkas 1995.Oh hemska tanke, har du fått tag på en gammal påse,läbbans.PoK mam

2010-10-09 @ 18:58:54
Postat av: S@tu

De är farligt goda...



Jag är tillbaka... på ny adress... och fixade headern alldeles själv :-)

2010-10-11 @ 22:05:36
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Den är faktiskt röd mamma, men jag har tonat ner färgen lite och då vart den rosa ;))



Visst är dom S@tu.... Ja jag såg att du gjort en och den var riktigt fin... men jag håller faktiskt på mellan allt målande med en header så får vi se om du vill ha den eller inte =)

2010-10-12 @ 14:59:08
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0