KITCHENROOF

Oj vad tiden rinner på när man jobbar och all fritid går till att renovera... såg att jag inte gjort ett blogginlägg på över en vecka så det kanske är dags för ett nu. Mamma som jag har 65 mil härifrån ringer och vill se bilder men jag har verkligen inte haft tid att sätta mig vid datorn och blogga, utan det har helt enkelt fått vänta.
Taket i köket blev precis som vi hade tänkt oss... men det var ett rent h*lvete att skrapa, foga och måla kan jag lova!!

Så här kommer nu lite bilder på vårat kökstak som nu äntligen är klart!


Här är taket grundmålat en sväng


Här är taket också bara grundmålat en sväng, men däremot så har jag dragit vit limfog i alla springor som uppkommit sedan taket lades dit för 100 år sedan. Som nytt blir det!!


Ja det var inte det mest lättaste att prova få till ett bra kort på hela taket så denna får nog duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0