TRICK OR TREAT

Idag är det som bekant 31 oktober... ja självaste Halloween och det är då alla dom små liven brukar klä ut sig och knacka dörr och Skrika "bus eller godis"... eller om dom säger i USA "Trick or treat"
Men eftersom jag jobbade till fem idag så var det inte så mycket tid kvar till något halloweenfirande, vilket så klart gjorde min stackars son väldigt ledsen.... Honey var tvungen att åka iväg och jobba en sväng så jag och Wille bestämde oss för att knacka på hos några grannar så han iallafall fick skrämma några!

Ingen kostym inhandlad men det löste vi med lite smink, ett paljetthatt och min skjorta..... han hade bestämt sig för att vara en VAMPYYYYR ....... och neeej till er som tror att det var mitt påhitt =)

Tack alla ni snälla som öppnade dörren till min lilla vampyr!






Inte mycket till vampyrtäner..... men dom är så söta dom där små mjölkisarna!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tog ett tag innan jag såg det var du ,såg att det var du tack vare vita pricken.

2010-11-01 @ 15:18:36
Postat av: mamma

Glömde ju kommentera Wille:Perfekt som vanligt,ha ha.Mycket snyggt målat ansikte,och läbbans.

2010-11-01 @ 15:21:07
Postat av: Carro

Hehe, tack mamma!

2010-11-04 @ 18:23:05
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Man såg inte så stor skillnad på dig carro :P

hehe neerå :)

2010-11-08 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0