NICE WITH VISIBLE THINGS ON SHELVES

Nu har jag målat klart dom två hyllorna som jag skulle ha på timmerväggen, och jag måste faktiskt säga att jag är nöjd. Hade helst velat ha bara hyllor istället för överskåp men det ville inte min andra hälft så då fick vi gå halva vägen var!
... och vitrinskåp iall ära, men vad är egentligen grejen med ett vitrinskåp när du knappt ser sakerna i det? För oftast så är det så att man har sina "finglas" eller sitt "finporslin" i skåpet fast man knappt ser det!
DÄRFÖR tycker jag att det är snyggt med öppna hyllor där du kan ställa allt det där "fina" som du annars gömmer i skåpen.

.... Har inte hunnit packa upp mitt finporlin men nog faan finns det grejer att fylla på hyllorna ändå ;)






Kommentarer
Postat av: S@tu

Skitsnyggt, som vanligt!

2010-10-19 @ 10:44:30
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Söta du ;) ;)

2010-10-19 @ 18:08:09
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0