NÄR MAN ÄNDÅ HÅLLER PÅ..

Eftersom det var ca 8 år sen vi renoverade hallen så var den i ett ganska stort behov (enligt mig) av en liten makeover.... och när man ändå håller på så är det väl bara att fortsätta, ja jag menar medans man har ork och lust =)
Det jag har gjort hitills är att måla undersidan av trappen, samt taket i vitt. Bröstpanelen har jag tagit ner men den ska upp igen och även den målas vit. Den nya tapeten är densamma som den jag har i köket eftersom jag tyckte så mycket om den.

En ny liten mindre spotlight har jag även införskaffat och den räcker gott och väl till den lilla hallen....
Men än är det inte klart så mer bilder kommer allt eftersom...




Kommentarer
Postat av: S@tu

Hahaha... renoveringsbloggerskor har vi blivit ;-) Alltså det är sjukt snyggt med de mörka rustika balkarna mot det stilrena vita... otroligt fina kontraster!

2010-10-15 @ 17:10:06
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Bright light,bright light.Jätte snyggt.

2010-10-15 @ 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0