WHITE TABLE WITH WHITE CHAIRS

Kom på att jag inte visat hur fint mitt runda bord vart, samt stolarna som jag hade sån ENORM tur med.
Bordet fick jag äntligen tag på genom Blocket.se efter många veckors letande, och eftersom jag var ute efter ett lite tjockare med en omkrets på 130 cm så var det inte så lätt att hitta..... MEN så en dag så bara var annonsen där och jag hade turen att vara först på det. Lite slipning och rollning så vart det precis så som jag ville ha det!

Stolar har jag också sökt efter ett bra tag, men så hade jag turen att ha grannar som råkade ha 6 st vita stolar till övers som jag fick köpa.....

Så här vart resultatet (2 stolar står i garderoben)










Kommentarer
Postat av: S@tu

Det blev riktigt snyggt!! Det är ju så otroligt fint med vitt :-)

2010-11-22 @ 22:07:28
URL: http://satusliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Man har svårt att tro det är samma kök,jättesnyggt.

2010-11-23 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0