STOCKHOLM IN MY ♥

Nyss hemkommen från dagens arbetspass på en sådär lagoma 5 timmar, och nu sitter jag och trycker i mig lite av middagen som jag lagade innan jag åkte hemifrån. Har riktigt svårt från att hålla mig borta från mat o.s.v efter klockan 18:00 som "dom" säger att man ska göra. Vadå är man hungrig så måste man väl få äta va? Hur som helst så lever man bara en gång och varför ska man då plåga sig själv ;)

På vägen hem nu så stod solen så himla högt på himlen och riktigt bländade mig i synen, och det är verkligen underbart att det är ljust till halvelva elva på kvällen.

Denna bild tog jag i lördags kväll i Slussen när vi kom från Gröna Lund, vackert va!
Men jag kan lova att det var 1000 ggr vackrare i verklighet... en aningen synd på kranjäveln bara =)


Kommentarer
Postat av: S@tu

Vackert :-) Alltså man får ju äta efter 18.00 men man ska hålla upp med ätandet två timmar innan man lägger sig... och du är ju smal så det kvittar ju för din del darling :-)

2010-05-19 @ 10:48:11
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0