!"#¤%&/()=?`?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()

Skulle helt seriöst behöva klona mig ett par dagar så jag hinner med allt som ska göras, för just nu så står jag bara och trampar på samma ställe och jag vet inte hur jag ska klara av allt jag vill göra?

Satt och pratade med Annika igår om hur svårt jag har att avsluta saker och ting innan jag påbörjar nåt nytt, och det sköna var att hon var likadan.
Jag har miljoner saker som SKA göras och jag skulle vilja ringa hit en jäkla drös med människor och portionera ut dom på alla ställen..... men vilka? Några frivilliga som känner sig manade att måla klart vårat garage, måla om garderoben, riva ut hela nedervåningens golv samt gipsslå väggarna, måla klart verandan samt mina utemöbler + sy en massa gardiner m.m m.m.... bläääää känner just nu bara för att gå i ide och vakna upp till hösten utvilad och allert!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen till klubben!!!

2010-05-25 @ 18:08:20
Postat av: Caroline

Tack Jenny ;)

2010-05-26 @ 10:02:38
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0