GRILLED SAUSAGE IN THE SUN

Precis kommit hem från skidbacken där vi tillbringat 2 timmar i solen med korvgrillning och bus. Hundarna kunde även få ta sig årets första dopp eftersom det fanns en pöl på 10x5 meter och en halvmeter djup, och det tyckte dom var skönt med tanke på att vi inte varit till frissan med dom.

Ungarna ville inte gå hem men jag har en del att göra hemma så dom fick fortsätta med buset hemma på gården istället. Jag ska fortsätta med mina gardiner som jag håller på sy till verandan och sen blir det nog en dusch för jag luktar verkligen rökt böckling =)











Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

hahaha, vilka sötnosar!

2010-05-31 @ 15:20:14
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Milou hittade ingen mindre sten??? Ser härligt ut!

2010-05-31 @ 17:50:17
Postat av: Caroline

Becca: Ja visst är dom (antar att du syftade på din lillebror och min illbatting)



Jenny: Så typiskt Milou... denna sten skulle han så klart ha med sig hem och jag lovar att han bar den ända in på gården.... men det gick trögt sista biten.. gammgoffa min =)

2010-05-31 @ 18:13:03
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka jättefina kort på killarna

2010-06-09 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0