COUNTDOWN TO THE STOCKHOLM TRIP

Sitter just nu och lyssnar på ett skyfall av hagel som vräker ner från himlen, på övervåningen så har vi full takhöjd i sovrummet och det gör att man hör regn och hagel extra mycket... något som jag dock tycker är supermysigt. Finns nästan inge mysigare än att ligga i sängen en regnig morgon och bara lyssna på smattret.

Nog om detta, på onsdag så sticker vi till El Stockholmo och jag hade idag tänkt att röja här hemma, städa och tvätta ska jag göra hela dagen så det är snyggt tills vi kommer hem igen. Extra roligt är det att vi ska åka hela familjen och inte bara jag och Wille (som det oftast brukar bli)

Wille har räknat dagar i två veckor nu och han vart så glad när jag nu på morgonen berättade att vi ska åka i övermorgon... "äntligen mamma"

Höres later!


En rouge från Face med spegel på framsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0