BEN 10 & JODA

Nyss hemkommen från stan där jag handlat det sista som vi skulle ha med oss ner till Stockholm. Var även tvungen att åka in för att handla nåt åt Honey som blir 1 år äldre imorgon. Med mig hade jag min lilla följetagare William som inte tyckte det var så kul att gå på stan. Efter vi hade käkat lunch så handlade jag med mig två latte och åkte på Honeys jobb, och där fick William frågan "var det kul att gå på stan med mamma?" .... "Nä det är skittråkigt att kolla på tjejsaker"

Så för att göra han lite gladare så fick han handla med sig två tavlor som han ska ha på sitt rum. Det är två affisher som jag köpte glasramar till 40x50 cm. Kommer nog bli snyggt till dom vita väggarna... och han fick välja vilka han ville... BEN 10 & JODA var det som gällde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0