WARDROBE IDEAS


Åh gud vad med tips och ideer man får på styleroom.se som Angie tipsade om, jag ska som jag nämnt tidigare måla om min sons rum, Idag är det Blått med en bård på mitten (Blää.. men så skulle det vara för 10 år sen)
Nu blir det vitt, vitt, vitt med svart och rött eller lime.

Har ritat upp hans rum i 3D och det kommer bli så jävla bra rent ut sagt. Det bästa av allt är att det inte kommer kosta så otroligt mycket för det är redan ett snyggt golv och tak så det är bara väggarna som ska målas.

Vi har en uppsättning garderober i hans rum som nu kommer bli tomma eftersom jag ska göra en walk in closet av ett litet skitrum som vi har.

Därför har jag spånat på vad jag ska göra med dessa och kom fram till följande:

                                                       SÅ HÄR SER DOM UT MED STÄNGDA DÖRRAR
                    


                                         

Detta blir så bra för då kommer det inte finnas en enda back med leksaker på golvet, ingen byrå som tar plats utan det komer bli en massa utrymme att leka på.
Mittenpartiet med trådbackarna blir det också plats för en massa leksaker.

Åh vad jag vill kunna vara ledig i en vecka nu (betald ;) och bara sätta igång...
Ska visa er 3D bilden sen på hur jag har tänkt mig men nu blir det Greys och sen True Blood, vilken kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0