KINDERGARTEN PICTURE

Fick i uppgift av Dagis att göra en liten tavla som barnen ska ha ovanför sina platser på Dagis, den skulle då innehålla ett kort på barnet, namn på barn och föräldrar samt födelsedatum.

Tror det var strax innan jul vi fick i uppgift att göra detta och jag har totalt glömt bort det, men eftersom jag och William idag är lediga så vart det lite pyssel från morgonen. Nu skulle man göra detta tillsammans men det kändes lite vanskligt att sätta Wille på symaskinen så den biten skötte jag =)

Jag hade 1000 ideér om hur tavlan skulle se ut men tyvärr så fanns det inte plats för allt så den vart enkel men ändå fin....slänger upp en bild på hur den vart senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0