I AM SICK

Jag har haft huvudvärk senaste veckan och inte riktigt förstått varför, men så i onsdags kväll så kände jag att halsen började svälla upp och på torsdagen var det ett faktum: 38.5 i feber och svälja var inte att tänka på..... Dock åkte jag ändå iväg på jobbet och var inte hemma förrens 03:15 inatt, svängde förbi på stor Statoil innan jag åkte hem och bunkrade upp med alla möjliga piller så nu ska det knapras.

Har ett 5 års kalas som ska planeras med det finns inte en chans till ork för det nu, utan jag hoppas på att bli bättre i helgen.

Det jobbigaste är inte febern för den går ju att "skjuta upp" men jag kan inte svälja och min mage kurrar som om den inte har fått mat på 5 dagar, men tänker jag efter så är det ganska självklart för det enda som finns i magen sedan i onsdags är en halv Billys Pizza och en massa vatten som jag varit tvungen att klunka för tabletternas skull.

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: kicki

Men stakars dig

2010-03-05 @ 17:05:39
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Silvia

Krya på dig, säkert samma som jag har nu. Huvudvärk i 3 dagar sen började halsen göra ont, sen blev man yr o nu ligger man i feber o förkylning.

2010-03-06 @ 19:24:40
Postat av: Carro

Tack Kicki.... ja min feber har iallafall försvunnit nu Silvia så nu är det bara halsen jag ska bekämpa. Krya på dig du med!

2010-03-07 @ 12:03:14
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0