THANKS THANKS THANKS!

Kom hem från jobbet igår vid tio tiden på kvällen och möttes av nåt inslaget som stod på köksbordet, Micke berättade att det hade stått på verandabordet när han kom hem och frågade genast om jag hade en hemlig älskare... med glimten i ögat =) Förvånad som jag var och helt intygad av att det var från han så öppnade jag det och möttes av denna vackra blomma i en kruka från min favvodesign CULT Design.

På kortet stod det några fina rader och jag vill bara säga Tack så otroligt mycket Kicki!
Den kommer passa ypperligt i vårat kök när det blir klart i sommar för jag vill ha CULT krukor till alla mina blommor och nu har jag iallafall en början.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0