AFTER MANY IFS AND BUTS

Efter att ha kört ett morgonpass igår på jobbet så var det bara att brassa in till stan i jakten på midsommarklänningen! Men när jag efter 2 timmar fortfarande inte hittat "the dress" så hade jag planerat att köra plan B, gå näck!! 
Men så tog jag en sväng på Åhlens för att köpa lite fuskbränna, och så bara hängde den där....klänningen jag letat efter hela eftermiddan.... 
Jag tror nog mammsen och Wille var gladast att jag äntligen hittade en klänning som jag var nöjd med för dom var ganska less på att följa efter mig i affärerna eftersom dom varit på stan sen kl 10 (kl var nu ca 16:00) så det var väl ganska förstårligt!

Blått nagerlack från H&M blir det på händerna....






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår Carro! Det var mycket trevligt!

2010-06-26 @ 11:13:16
Postat av: Caroline

Tack själv Jenny ;)

2010-06-27 @ 17:24:46
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0