MY OWN POTATO SALAD

Nu så kommer lite bilder på min potatissallad som jag pratade om i tidigare inlägg, för ja den vart så pass god att jag törs lägga ut resultatet. Kockade eftet eget smak och tycke och resultatet vart följande:


Ca 20 små nypotatisar som jag (mamma) skrubbade, tre hela saltgurkor som skars i bitar, en hel röd lök och så lite perslilja.


En naturell creme fraiche 2dl som jag kryddade själv med bla citronpeppar, grillkrydda


Blanda försiktigt ihop allt samman och dekorera med en liten dillkvist



Servera med valfritt kött till, jag själv valde kycklingklubbor som jag marinerat och grillat i ugnen samt ett glas rött.


SMAKLIG MÅLTID!




Kommentarer
Postat av: S@tu

Åh... mums vad gott!



Sv: Jamen suck... jag har ju så jävla tråkigt när hela familjen flugit sin kos... och ett fullporträtt på Djävulen himself i brodyr... alltså det säger ju sig självt... dah!! ;-)

2010-07-09 @ 20:54:28
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0