WHITE ♥ LIGHT ♥ ROMANTIC ♥ LOVE

Skänken som jag har haft nere i köket fick nu flytta upp på övervåningen istället. Detta för att den inte ska vara kvar i köket när vi ska göra om, och kasta den ville jag inte göra.
Fick nu upp lite saker som jag gjort från willes första bebisår samt tre gamla koppar som jag fått av min farmor men som jag inte vetat vart jag ska ha dom.

Det vart väldigt mysigt när allt kom på plats!
Psssst.....Fick t.o.m "beröm" av min andra hälft att jag gjort fint.













Kommentarer
Postat av: S@tu

Jag förstår att du fick beröm... det ser ju ut som taget ur ett inredningsprogram :-)



Sv: Jamen tror du att jag började skratta eller... för hon var helt gravallvarlig... och jag var nästan död om sanningen ska fram ;-)

2010-07-26 @ 13:07:45
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack sötis, men njae kanske inte riktigt eftersom dom får finare bilder ;)



Du var det va, hahaha!

2010-07-27 @ 23:08:20
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0