WHAT THE HELL DOES HE THINK??

Fick en msn förfrågan för ett par veckor sen som jag accepterade, så många som har mailadresser som inte överensstämmer med sina riktiga namn... så godtrogen som man är så tackar man så klart ja!

Nu idag fick jag svar på vem det var när snusket började skicka meddelanden...

Blir faan illamåendes av sånna här !"#¤%&/()= människor.... och aset verkade inte fatta engelska heller!

........................................................................................................
UPPDATERING

Fick reda på att det i princip aldrig en människa bakom tangentbordet som "chattar", utan automatiska meddelanden som skickas ut...Därför spelar det ingen roll vad man är skriver.
Hmmm det förklarade varför han spelade tvärtom spelet med mig...
haha...

Tack Andreas för tipset!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

jag hade också en sån där för nån vecka sen! riktigt obehagligt!

2010-02-25 @ 21:14:04
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0