WANT A OWN COMPUTER

Det är inte så lätt när man bara har en dator och det finns två, eller tre som vill använda den. Man kanske måste börja göra ett datorschema att nu mellan kl 10-12 så är det Carro som sitter och mellan 12-14 så är det..... o.s.v
Fast det smidigaste hade nog varit att köpa en till.... såg att Blondinbella hade en tävling där man kunde vinna en bärbar plus mobilt bredband - man kanske ska göra ett försök ;)

Sitter just nu och pysslar med en tröja som jag tänkte piffa upp lite, en näve pärlor och lite sytråd är det enda som behövs. Slänger ut lite bilder på resultatet lite senare idag!

..................................................................................................................................................................
UPPDATERING - Klicka-----> TÄVLING BLONDINBELLA 

Såg att Blondinbellas tävling slutar idag så jag provar väl att göra ett försök...tror dock jag är försent ute!
Jag behöver verkligen en ny dator då vi är två vuxna och ett barn som delar på datorn, Wille som snart är fem år älskar att sitta på Bolibompas sida och spela medans jag vill blogga och så klart läsa bloggar. Sen har vi min andra hälft som kan sitta i timmar på youtube och kolla på videoklipp.

Datorn är gammal och blir efter ett par timmar "överhettad" så den kan med jämna mellanrum stänga av sig... då måste den alltså få vila nån timme. Högtalarna har slutat fungera så man måste ha på sig hörlurar om man vill lyssna på musik. DETTA ÄR FAKTISKT SANT!

På mitt jobb så är det även förbjudet att logga in på något.. som tex sin blogg eller facebook... detta gör att jag inte kan blogga något under dom dagar jag jobbar- Surt!

SÅ med andra ord så skulle jag verkligen behöva en ny dator ;)




Kommentarer
Postat av: kicki

Vad piffig du är

2010-02-21 @ 12:10:29
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Carro

Japp ;)

2010-02-21 @ 12:23:20
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0