ME...THE WINE AND THE CAT

Min lilla älskling valde själv att gå och lägga sig vid halv nio efter en hel veckas dagisaktiviteter från morgon till sen eftermiddag. Kudd och Täckmyyys i soffan med lite chips o dipp fick avsluta hans fredagkväll, medans jag nu ligger all by my self i soffan med ett gott glas vin och funderar på morgondagens planer. Blir det BBQ ute i skogen med vänner, invigning av vinteröstersund eller ska man helt enkelt stanna hemma och kolla på Melodifestivalen som jag tyvärr missade förra helgen?

Jag tror jag sover på saken!




Kommentarer
Postat av: kicki

Ja i bland får man ta katten när ingen annan finns.

2010-02-27 @ 13:50:47
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0