THE ONE AND ONLY MILOU

Då har vi kommit fram till presentatiion nr 2 Milou- Min ögonsten

Mitt namn är då Milou som matte redan nämnt, jag är en strävhårig Parson Jackrussel dvs jag är av den finare modellen (enligt mig) med längre ben. Jag flyttade till matte en kall decemberdag 1998 så jag blir alltså 12 ståtliga år nu den 28 oktober. Jag är en herre med väldigt bestämda åsikter, matte brukar kalla mig för för "sur gammal gubbe" ibland. Jag bor tillsammans med Puma som Matte nämnt tidigare och min son Bandit som ni kommer få en presentation av i senare inlägg. Jag älskar precis som Puma stenar fast jag tycker det är roligare med dom större stenarna... och helst ska dom ligga under vattenytan. Hatar dock att simma, matte och husse brukar skratta åt mig för jag går bara dit jag bottnar... jaja kalla mig badkruka!
Sen är så klart min stora passion jakt, fast matte säger att vi inte ska ta upp det så detaljer här hos henne men jag ville bara ha det sagt iallafall! Sen är jag lite av en cirkushund för jag kan sitta, ligga, rulla runt, sitta fint, och skall.... ja det ville jag inte säga för att skryta men!

Matte brukar viska till mig att jag är hennes favvo eftersom vi har så mycket minnen från alla år och hon är övertygad om att jag kommer leva lika länge som hon... ja än så känner jag mig som 5 år!

På bilderna vill jag bara poängtera att jag är väldigt långhårig... matte brukar gå till frissan med mig varje vår men på vintern vill jag gärna ha lite längre hår för det brukar vara så kallt.

Det var allt från mig, vov vov på er!
















Kommentarer
Postat av: Angie

Milou är så söööööt! Gammgubben!

2010-02-22 @ 23:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0