THE END OF FEBRUARY

Efter en stadig frukost så är det nu dags att ta tag i söndagens projekt som inte är allt för roligt, nämligen vika tvätt. Har en förmåga att istället för att vika ihop tvätten direkt efter den torkat samla den på gästsängen där man sedan är tvungen att gräva för att hitta det man ska ha. Men nu har jag beslutat mig för att ta tag i detta mount everest berg.

Mina två älsklingar begav sig precis iväg på en skotertur och när dom komer tillbaka så ska jag förhoppningsvis vara klar och då tänkte vi åka till skidbacken en sväng och ta en fika...

Har faktiskt börjat gilla söndagar mer och mer, även fast det är jobb, dagis, skola o.s.v som ska planeras inför morgondagen....

Vad tycker ni om söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0