THE BANDIT

Då har vi kommit fram till den sista presentationen av mina hundar, och där har vi "flamsollen" Bandit

Ni kanske ser på min teckning varför jag fick namnet Bandit. Jag är en 5 årig (snart 6) lågställd strävhårig Jackrussel hane som tar dagen som den kommer. Milou som matte presenterat tidigare är min pappa och vi två har en liten speciell relation med varandra, det händer faktiskt att vi bråkar. Annars så är jag en väldigt glad kille som alltid viftar på svansen och jag älskar barn, ja jag viftar till och med på svansen när jag äter. 
Jag älskar precis som Puma att simma och sen är det alltid kul att få hämta pinnar och bollar som ni människor kastar till mig.

Jag är precis som Milou långhårig på dessa bilder men så fort snön tinar bort och det börjar bli varmare så ska jag åka iväg till frissan.... tycker inte om det fast jag viftar ändå på svansen när dom rycker bort mitt hår, till skillnad från min pappa Milou som måste ha munkorg för han är så sur.

Ja det var lite om mig... ha de bra vov vov!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0