PROTECT YOURSELF AGAINST THE COLD

Det är inte bara viktigt att man har bra och varma kläder som står emot kylan, utan det är även viktigt att man har bra skydd för huden, håret och läpparna. Jag ska inte komma här och berätta vad som är bra och inte bra utan vi vet nog alla bäst själva vilken kräm som passar bäst för ens ansikte och vilket schampo som fungerar bäst för ens hår o.s.v

Däremot så har jag inte hittat något som är bättre mot torra läppar än försvarets hudsalva som funnits ända sen 1958, och det bästa av allt nu är att dom gjort en "tjejigare" variant.




Kommentarer
Postat av: AndreaS

Andra fördelar som försvarets hudsalva är ju att den går att använda att steka i [nu har ju de flesta trangiakök en slags teflonyta så det är detsamma], perfekt i nyllet om man är ute kalla dagar, och det bästa av allt sparar jag till sist.. Att efter 4 dagar utan mat bärandes på tung packning i fjällen kring Arvidsjaur, så är det riktigt god att äta på. Ta en rejäl tugga och du är mätt ett bra tag =)

2010-02-22 @ 22:03:04
URL: http://www.puppas.se
Postat av: Carro

Haha, du är för rolig. Framgick dock inte vilken din favorit var Andreas ;)



Antar...bara antar att du skulle köpa den kamofärgade rosa salvan.



BTW, är den krämig i smaken?

2010-02-22 @ 23:09:10
Postat av: kicki

ja där är den som vi pratade om i lördags det är ju den rosa så klart.

2010-02-23 @ 09:19:12
URL: http://gormgarden.com
Postat av: S@tu

Har nog en i varje jacka och väska jag äger :-) och självklart köpte jag den rosa så fort jag såg den.



Gud vad bra att kunna ha den som snacks till ungarna när de gnäller om att de är hungriga... någon som vet näringsvärdet i den??

2010-02-23 @ 09:27:48
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0