LADY IN BLACK AND WHITE

Tänkte faktiskt att jag skulle presentera mina 3 hundar för er, och först ut i ledet blir prinsessan Puma.

Ja Puma heter jag precis som matte sa, jag är en liten lågställd Jack Russel donna på 9 år som ÄLSKAR stenar. Det är någonting med dom som jag inte kan sätta tassen på vad det är... dom är bara så fantastiska.
Jag ÄLSKAR även att hämta saker som folk kastar och dom brukar säga att jag är outröttlig.. vadå jag kan inte rå för att  ni människor blir trötta efter 2 timmar *suck*
På sommaren ÄLSKAR jag att bada... simma är ett av det roligaste jag vet och fick jag så skulle jag kunna hålla på en hel dag... fast matte och husse brukar alltid säga till mig när det är räcker.
Jag är väldigt morgontrött och sover om jag får ända till kl 11:00.... brukar inte vara så kissnödig på morgonen

Ja det var lite om mig vov vov på er!



















Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

PUMA <3

2010-02-20 @ 17:34:34
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0