OVER MIDNIGHT

Då börjar klockan närma sig halv två och jag är fortfarande vaken. Anledningen till detta är att jag arbetat med att få skyltarna klara, och dom kommer att vara leveransklara på fredag e.m Kicki ;)
Slänger upp lite bilder i morgon.. eller senare idag eftersom vi redan är inne på en ny dag.

Faan rent utsagt va glad jag blev när jag kollade statistiken och fick se att dom flesta av våra läsare följt med mig till min nya blogg. Är även otroligt glad att Angie också skaffade sig en egen blogg för den kommer jag att besöka flitigt framöver.

Nä hörrni.... mina ögon svider och jag har en pojk som kommer att vakna kl 07:00 så jag tar och knallar upp till min säng nu.

Sleep tight sunshines!


Kommentarer
Postat av: kicki

Vad bra jag väntar på leveransen på Fredag:)skruvdragaren är redo

2010-02-18 @ 07:38:08
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Carro

Kanon Kicki!

2010-02-18 @ 09:26:39
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0