NY BLOGG

Efter att ha bloggat med två av mina favvotjejer i 10 månader så kände jag att det nu var dags att klippa av navelsträngen och bege mig ut på nya egna äventyr. Jag startade faktiskt den här bloggen den 16 februari 2009 vilket är precis ett år sen idag!
Alla dammtussar är nu bortstädade och jag kommer from nu att blogga genom denna, så lägg den på minnet ;)

Tyvärr så är det mycket jag skulle vilja ta med mig från gamla bloggen, men eftersom det inte går så får ni vara beredda på att se bilder som ni kanske redan sett tidigare... men det kommer även dyka upp mycket nytt och roligt.

Så med detta vill jag bara säga VÄLKOMNA!



Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

KUL!

2010-02-18 @ 16:33:17
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0