BEAUTIFUL WITH PEARLS

Då var min tråkiga svarta tröja en aningen roligare. Jag älskar svart och ibland så händer det att man bär det från topp till tå. Med dom här små detaljerna på axlarna så blir det en liten färgklick som bryter av från allt det svarta och det tycker jag kan räcka. Nu finns det en hel uppsjö med snygga pärlor men det enda jag hade hemma var Willes pärlburk så dom fick duga.... jag valde färgerna korall, svart, vit och ljusrosa.

Jag valde att sätta mina pärlor fritt och inte följa något mönster, för då syns det mer att det är handbroderat.
Sen kan man så klart använda sig av en genomskinlig tråd men jag hade ingen så det fick bli svart.

Så vad tycks?

Sätt igång och "pimpa" era "gamla trasor" som ni lessnat på!




Kommentarer
Postat av: kicki

MEn GUUUUUD vad snyggt du är ju en modeskapare:)

2010-02-21 @ 19:36:42
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Angie

Lilla pysselfia! Duktig är du också!

2010-02-21 @ 21:02:09
Postat av: Caroline

Söta ni är då, modeskapare är jag inte Kicki eftersom det är väldigt poppis nu med detaljer på axlarna och det var inte jag som kom på det... but i wish!

2010-02-21 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0