BIRTHDAY GIFTS PART:3

Jaha gott folk, då var vi framme vid kategorin som jag har en aningen pyttenytte liten förkärlek till... nämligen VAMYRER! Japp, den fick ett alldeles eget inlägg!
Fick första säsongen av TrueBlood i julklapp av mamma -09 och nu så fick jag andra säsongen! Tänkte bänka mig i soffan nån helg när Honey och Wille tar skotrarna och sticker.... ;)




..... och sen har vi den lite mer finare och mjukare sortens vampyr... EDWARD
Finaste Jenny Widding har målat en canvas tavla med Edward på och jag LOVAR att den gör sig inte rätt på foto för att hon har målat det mörka partiet med glitter! ja ni vet han glittrar ju i solljus ;)

SÅÅÅ himla fin!!

Dock så flikade Honey in att om jag sätter upp den så kommer han att hämta sina Pamela Andersson affisher som han hade på sitt rum när han bodde hemma!! Jag tänkte så klart att
1. Har du alltså sparat dom?
2. Liiiite skillnad på en handmålad canvastavla och på en affish som han fått ur tidningen OKEY i början av 90-talet

Jaja han får väl göra som han vill.... MIN tavla ska iallafall upp!!

Kommentarer
Postat av: mamma

You go girl,ha ha.

2010-12-09 @ 18:40:05
Postat av: Carro

Haha, du då mamma ;)

2010-12-10 @ 17:42:44
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0