BIRTHDAY GIFTS PART:4

Japp då var vi nu inne på näst sista kategorin då... det får bli en blandat kompott kategori där jag samlat en massa saker. Allt ligger faktiskt kvar i påsar sen i lördags och jag hoppas så innerligt att jag inte kommer glömma bort någon present, för allt är och var verkligen över min förväntan!


Denna bild innehåller presentkort, blomstercheckar och en MASSA pengar.... Ska köpa mig en massa fina saker! 


Haha, nä det är väl så!


Ett startkitt för Tanter som jag fick av Gunnar & Annelie... innehållande: En lapp som jag skulle läsa med följande text..

1. Hatt - Alla Tanter med stil bär hatt
2. Stödstrumpor - Ska finnas i alla tanters väska
3. Glasögon - Med åldern försämras synen!!
4. Stickning - Bra att ha med, färdtjänsten kan vara försenad!
5. Portmonä - Som tant räknas alla pengar, även 50-öringar (portmonän var full med dessa)
6. Hårnålar - Vill ju se fin ut för Doktorn!!

Helt underbart Annelie.... ja är nu redo att bege mig ut i världen som 30-åring.. TACK!


Även om mamma sa att det inte var födelsedagdspresenter eller förtidiga julklappar så vill jag ändå lyfta fram detta.... detta är ungefär 1/10 av det som fanns i två proppfulla IKEA kassar.... och då menar jag proppfulla.
Det var ljus i alla former, ugnsformar i olika storlekar, skålar, kastrull, plåster i alla färger och motiv (ca 6 förpackning) diskborstar, ja inte en utan tre, julgranskulor i silver (ska byta färg i år och slapp nu den utgiften :P ) Julduk, strumpor, trosor, julettiketter, sillburkar m.m m.m

Du är helt OTROOOLIG MAMMA... Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0