COZY DINNER WITH COZY FRIENDS

Alldeles nyss hemkommen från en helt underbar afterwork middag hemma hos några arbetskamrater. Jobbade sju-sjutton/fysjutton idag så efter jobbet var det bara att dra in på toa och svajsa om till något lite roligare än mina ljusblåa slitna BikBok jeans och en svart huvtröja.... lite smycken och ett par parfymsprut så var man fasiken redo för en krogrunda tror jag ;)
Skämt osido så hade vi blivit hembjuden på middag hemma hos två arbetskamrater för dom ska åka till Guatemale nu i slutet av december och blir borta en sisådär 3-4 månader (inte alls avis!!))

Dom är två helt underbara människor som jag diggar riktigt mycket och även om dom inte blir borta för alltid så kommer jag sakna dom som fan!

SUPERDUPER god mat innehållande bla en svamprisotto, potatisgratäng, kallskuret, blandsallad med ÄKTA ringlande olivolja från Italien, oliver, hemlagat bröd och en massa mer gott....
... bakom mig hade jag en öppen brasa som sprakade såå mysigt och hade det inte varit för att jag skulle ha med mig svärmor kl nio nu ikväll så hade jag nog setat kvar där än!

Var dock tvungen att hålla mig borta från vinet i kväll men var lika glad för det för nu har jag för första gången druckit älgörtssaft... Har inte bestämt mig för om det var gott elr inte....


Kolla in den söta gärdsgården som sitter längst ner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0