WORLD´S GREATEST GUY

Nu är fönstrerna äntligen på plats ... dock lite målning av fodrerna kvar samt ytterligare en strykning under fönstrerna. Men fy sjutton vilken skillnad det vart ljudmässigt, för nu hör man knappt när det åker förbi någon med bil.

Rubriken till inlägget är så klart tillägnad min fantastiska underbara sambo som tammefaan klarar allt tror jag... Faan va glad jag är att ha en kille som inte har tummen mitt i arslet och det vet jag att jag inte är ensammen om att ha... men min är ändå bäst ;)






Kommentarer
Postat av: mamma

Najs, ser ut att alltid ha suttit där.Mycket snyggt gjort.

2010-08-30 @ 19:48:49
Postat av: kicki

Vilken duktig kille du har undra om man får låna han och dra klart lite el:)

2010-08-30 @ 20:10:09
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0