FÄVIKEN GAME FAIR 2010

Tänk vad en vecka går fort, hann tyvärr inte blogga innan vi stack på Fäviken och sen har det bara rullat på, ja ni vet väl själva hur det kan vara. Men kort och gott så hade vi som alltid en helt underbar helg med övervägande bra väder, god mat, roliga människor och ett jäkla RÖJ!
Dock vart min kamera stulen på lördagseftermiddagen så jag har inte en enda bild från söndan när vi gjorde Björntestet med våran Russel Milou och pappas Jämte Ivic.... hade varit kul att filma.
Trippade även runt på en hundutställning med Ivic som slutade med en 4:e plats i finalen och ett hederspris.... två fina rosetter fick följa med hem.

Men som ni kanske ser och förstår så fick någon dåligt samvete så jag kunde i går åka upp på Fäviken och få tillbaka min kamera... Tack din dumma IDIOT!




Det var väldigt varierande väder på fredagen.....


Lillplutten kom upp på Fredagen med Farmor o Farfar o hälsade på.....


.....och det går väl att grilla fast det regnar va ;)






Micke och P-E står och riggar inför vårat terrierrace.


Många som ville kolla på racen under helgen....


"Gänget" ....fattas gör Fredrik fotografen









En killes promille vid fyra tiden på dagen som jag bara var tvungen att dokumentera.... man kan säga att han var ganska rund under fötterna =)

...... Längtar redan till 2011 ;) TACK ALLA FÖR DENNA HELG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0