BIRTHDAY PARTY TOMORROW

Imorgon så ska Wille på kalas hos en flicka vars favoritfärg är rosa, och därför var det inte svårt att komma på vad jag skulle använda för material till födelsedagskortet. Dock så gjorde jag en annan variant denna gång.. för jag har köpt så mycket fina presentpåsar...att jag gjorde kortet direkt på påsen.


Klippte ut fyrkanter i ett rosa papper som jag sedan sicksackade kanterna på. Använde mig sedan av svarta bokstäver och små söta blommor som jag limade på i varje hörn.


Paketet med ett sött omslagspapper med änglar och pirater och runt paketet använde jag mig av två olika färger på snöret som jag sedan "krullat" i olika storlekar.


Presentpåsen vart så här, och på baksidan sitter det en rosa rosett.



Enkelt men ändå lite roligare......



Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Tjusigt!

2010-08-21 @ 15:26:08
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Thanx =)

2010-08-21 @ 17:05:56
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0