NATURE IS CRUEL

När jag kom hem en sväng nu från jobbet för att "luncha" så möttes jag av ett jäkla oliv framför huset, och det var så klart Cicci som fått tag på en liten mus som hon bollade med fram och tillbaka. Hon har antingen precis ätit eller så var hon helt enkelt bara sugen på att leka för det slutade med att hon lät den springa iväg.

Naturen är grym men jag är ändå glad att hon håller dessa små smittobärande saker borta från våran gård!
Men visst skär det i ens hjärta när man hör hur dom skriker för sina liv och provar gång på gång fly för att efter en halv sekund få en tass med sylvassa klor i en... ja som sagt NATURE IS CRUEL..




Han/Hon var inte så sugen att vara med på bild för jag lyckades inte få någon framifrån.



Kommentarer
Postat av: S@tu

Hahaha... såja lilla mus... kan du titta hit lite så jag får knäppa ett kort innan du blir uppäten... och säg cheeze ;-)

2010-08-21 @ 18:08:02
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, ja precis.... cheeze, det var rätta ordet det Satu =)

2010-08-22 @ 11:28:11
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0