FEELING PUFFY TODAY

Man jobbar och sliter så man knappt vet vilken dag det är, men enligt kalendern så är det Tisdagen den 17 augusti idag och jag är alldeles strax på väg till jobbet... igen.
Har hunnit med att dricka en si sådär 5 koppar kaffe nu på morgonen/förmiddagen och bläddrat igenom ELLOS-katalogen där jag hittat mycket fint som jag tänkt beställa hem i dagarna.
Det är bla lite höstkläder till Wille samt en höstjacka till my self och så är jag på jakt efter en ny taklampa till vårat sovrum..... men det mesta lär väl vara slut innan jag hunnit få in min beställning!

Inläggs rubriken syftar jag så klart på min söta top från BikBok som jag köpte i somras med blommor och som idag får pryda min i övrigt puffiga kropp och undertill tror jag nog jag drar på mig mina jeansshorts för dagens temp visar på en ca 20 grader i skuggan och då är det väl bara att passa på.






En av puffarna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0