TRANSFORMATION IN 30 MINUTES

Mitt hår är platt som en pannkaka, med en aningen självfall. Inte snyggt självfall som i "låta håret självtorka och ändå se bra ut i håret självfall" utan frissigt och okontrollerbart. Men detta går faktiskt ganska fort att åtgärda med att ta fram plattången och dra in lite lätta lockar här och var.

På bilden till vänster så har jag fönat håret torrt med lite basprodukter i håret, lättare sminkning (mascara, ögonbrynspenna och lite foundation)

30 minuter senare så har jag med hjälp av plattången fått lite mer volym i håret, samt tuperat underhåret med kam. Har även lagt på en gråsvart ögonskugga och fått lite mer liv i ögonen samt lätt med rouge på kindbenen.

Tycker personligen att det ser ut som två olika personer, eller hur?
Tack gode gud att jag är tjej och kan ta till knep för att se, må och känna mig snyggare!



Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

du är ju snygg hur du än ser ut!

2010-04-21 @ 19:34:17
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej du Becca, verkligen inte! Svarta morgonringar under ögonen och ruffsigt hår... nä då är det bara en dusch och lite make som kan fixa till det ;)



Pöss på dig!

2010-04-21 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0