THE CORPSE WHO KNEW TOO MUCH

I julas så fick min Honey biljetter i julklapp av sin chef till "Liket som visste för mycket", och idag var det då dags för oss att gå på föreställningen. Jag hade inte läst någonting alls om den och hade inte den blekaste om vilka skådespelare som var med. Men jag vart riktigt överraskad när jag såg att Lasse Brandeby, Linus Wahlgren, Regina Lund, Carina Lidbom, Johannes Brost, Anna Ulrika Ericsson och Göran Gillinger var med.

RIKTIGT RIKTIGT ROLIG VAR DEN!!  

Vi började dagen med en fördrink hos Honeys chef där vi surrade lite innan det dags att dra på middagen som var inbokad på Hotel Plaza. Där åt vi parmaskinka med rostade pinjenötter ruccolasallad och nåt gott bröd till förrätt, och till varmrätt vart det en potatiskaka med fläskfile ugnsbakade grönsaker och chevreost. Mmmmm till detta vart det valfritt vad man ville ha att dricka men eftersom jag jobbar imorgon (idag) så hade jag självmant tagit på mig den stora äran att köra så jag drack lättöl.

Efter tillställningen så köptes det in mackor, vin och öl til dom som ville ha och dom allra flesta var sugna på att fortsätta vidare ut i nattlivet medans jag tackade för mig och åkte hem. (det är faan inte kul att vara nykter!!)

Haft haft en superduper trevlig heldag med ett störtskönt gäng!
Nu ska jag tvätta bort mina pussröda läppar och gå och lägga mig... natt natt på er!


Kommentarer
Postat av: kicki

vad fin du är.

2010-04-17 @ 21:02:07
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Caroline

♥ Tack Kicki

2010-04-18 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0