THE MOST IMPORTANT MEAL

Alla vet vi väl att frukosten är dagens viktigaste mål... det har det väl alltid tjatats om i skola, i olika tv program, i tidningar o.s.v, men vad gör man när man har NOLL matlust på morgonen... jo som dom flesta alltid gör, hoppar över frukosten! I tisdags när jag var till tandläkaren så var jag med om detta igen, jag skulle få bedövning och det var ganska tidigt på morgonen...

- Caroline, har du ätit frukost?
- ehhh nej jag har ingen matlust på morgonen!
- Då kan vi inte bedöva förrens du har ätit något!
- Vill du ha en Banan eller en apelsin?
 ...... hade lust att säga jag tar gärna ett stekt ägg med en rostad macka....

- Ehhh en banan går bra, tack!

Dom hade visst haft några som svimmat för dom inte hade ätit något på morgonen så dom ville inte ta några risker... även fast jag intygade att jag är en riktigt hårding ;)


Dagens frukost bestående av en tallrik havregryns gröt... som SKA kokas på spis och inte i micron!
Lite lingonsylt ochså klart iiiiskall mjölk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Den övre högra bilden ser ut att vara ifrån munnen ,där man dragit ut en tand,ha ha.

2011-01-16 @ 19:00:03
Postat av: Carro

Haha, faan va äckligt det vart helt plötsligt!! mamma då!

2011-01-18 @ 17:41:35
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0